Εύα Γκότση - Σύντομο Βιογραφικό

Εύα Γκότση (Eva Gotsi)
Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο του ‘84, ανήσυχο πνεύμα ασχολήθηκα από πολύ μικρή με καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Η εφηβεία, οι σκέψεις και τα βιώματα μου αποτυπώθηκαν σε κομμάτια χαρτί. Ήταν ο τρόπος επικοινωνίας μου.

Σπουδάζοντας στην Καστοριά, στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, είχα τη δυνατότητα να επικοινωνήσω με τον κόσμο και με άλλους τρόπους. Η ενεργή συμμετοχή μου στο Δημοτικό ραδιόφωνο του Δήμου Ορεστίδος & στη θεατρική ομάδα του Τμήματος μου, με οδήγησαν και σε άλλα καλλιτεχνικά μονοπάτια.

Σήμερα εργάζομαι σε μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων. Επικοινωνία και δημιουργικότητα δυο λέξεις που με εκφράζουν απόλυτα..και πάντα με ένα μεγάλο χαμόγελο αισιοδοξίας… για το μέλλον!!!

Ποιήματα
  • 20-05-05
  • Ακόμη ένα βράδυ δε φάνηκες
  • Γλυκό παραμύθι
  • Η εκδίκηση
  • Η εξόριστη
  • Η θάλασσα μου έμαθε
  • Μια ελπίδα ακόμη
  • Μαγική κορδέλα
  • Όλα ή τίποτα
  • Όπου να 'ναι χαράζει
  • -Π-
  • Πανσέληνος
  • Πρόσεχε τι εύχεσαι
  • Προσπαθώ
  • Το αύριο δεν το γνώρισες ακόμα
Κορυφή σελίδας