Άννα Ευθυμιάδου - Σύντομο Βιογραφικό

Άννα Ευθυμιάδου (Anna Efthimiadou)
Γεννήθηκα τον Νοέμβρη του 1984 και έζησα τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στο Λουτράκι.

Το 2002 βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων στην Καστοριά. Μια πόλη που με επηρέασε όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου, τόσο στις φιλικές σχέσεις μου όσο και σε ζητήματα αναζήτησης και ωρίμανσης.

Από το 2007 ζω στο Λουτράκι όπου ασχολούμαι με διάφορα πράγματα , επαγγελματικά και καλλιτεχνικά, ψάχνοντας αυτό που όλοι ονειρευόμαστε… Υγεία, αγάπη και ηρεμία.






Ποιήματα
  • Ένα σου νεύμα
  • Δεν μου αρκεί η αγάπη σου, αγάπη μου
  • Όσο μ' άφησες, θα σε προσέχω
  • Τις ώρες που εσείς ησυχάζετε ρε, εγώ θορυβούμαι
  • Τετραγωνισμός
  • Συγγραφείς της θλίψης και της απογοήτευσης
  • Φωνές
  • Πώς γίνεται;
  • Από έρωτα για 'σένα θα αρρωσταίνω
  • Ουράνιο τόξο
  • Τα ανεξήγητα
  • Όσα δε μ' άφησες να πω


Κορυφή σελίδας